Zorgeloos en goedkoop verhuizen

U zoekt een verhuisfirma voor uw verhuis in of naar Brussel?

Gratis offertes aanvragen

Verhuisfirma Brussel

Wanneer u gaat verhuizen dan komen hier een heleboel zaken bij kijken. Zo zult u voor de internationale verhuis moeten regelen dat alles op het toekomstige adres gereed is zodra u aankomt, en is bij een bedrijfsverhuis tevens een grote organisatie nodig. De medewerkers van een verhuisfirma kunnen veel van het werk afhandelen. Zo kunt u bij hen een verhuislift huren, regelen ze een verhuiswagen voor u, of zorgen de verhuizers dat alle meubels veilig naar beneden komen met een ladderlift. Andere diensten die wij aanbieden zijn een inpakservice, en aantrekkelijk geprijsde opslagruimte. Gaat u verhuizen in Brussel en wilt u meer weten over de verhuiskosten? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Bij ons vergelijkt u gemakkelijk offertes van menig verhuisfirma uit uw regio om zo goedkoop mogelijk te verhuizen. Wij helpen u met alle plezier!

Professioneel en goedkoop

De verhuizers van een verhuisfirma die zich bij ons netwerk heeft aangesloten hebben allen uitstekende diploma’s en een jarenlange ervaring met het verhuizen van zowel bedrijven als particulieren uit Brussel. Dit betekent dat wij zowel voor een bedrijfsverhuis als een senioren of internationale verhuis de juiste verhuisfirma contacteren, met de benodigde materialen. Zo biedt de ene firma een verhuislift voor bedrijfspanden, en is elke maat verhuiswagen via ons te huren. Voor een inpakservice of tijdelijke meubelbewaring bent u bij ons eveneens aan het juiste adres. Bovendien is onze inpakservice zeer goedkoop, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.

verhuisfirma Brussel
Verhuis Brussel

Regel uw bedrijfsverhuis bij ons

Wanneer u uw bedrijf uit Brussel wilt verhuizen naar een ander pand, dan vraagt dit enige organisatie. Zo probeert u ondanks de bedrijfsverhuis zo weinig mogelijk werktijd te verliezen, en zult u een grote verhuiswagen en ladderlift moeten huren om alle meubilair te verplaatsen. Wij helpen u graag de bedrijfsverhuis op rolletjes te laten verlopen. Vergelijk via ons offertes en het aanbod voor een ladderlift bij verschillende verhuisfirma’s, of kijk naar de mogelijkheden van een extra grote verhuisauto. Bij sommige firma’s is het mogelijk om alleen een verhuiswagen te huren, zonder chauffeur, andere verhuisfirma’s hebben een inpakservice voor bij de bedrijfsverhuis. Wilt u graag verhuizen op zaterdag? Dat is meestal wel een optie.

Verhuisservice

Senioren verhuisservice

Voor senioren kan een verhuis als zeer inspannend en verwarrend overkomen. Voor veel senioren, zeker wanneer zij in een zorginstelling zitten, is het bovendien onmogelijk om alles eigenhandig te verhuizen. Daarom heeft menig verhuisfirma uit Brussel dat zich bij ons heeft aangesloten, een speciale verhuis- en inpakservice voor senioren. Dit betekent dat verhuizers alles op zich nemen; van het inpakken van de inboedel, tot het opleveren van de woning, en het installeren van alle techniek op de nieuwe locatie. Deze inpakservice voor senioren brengt iets hogere verhuiskosten met zich mee, maar biedt veel rust en een ontspannen verhuizing.

verhuis particulieren Brussel
Offertes aanvragen

Verhuisservice voor particulieren

Onze verhuisservice strekt zich naast bedrijven ook uit over particulieren. Onze verhuizers zorgen ervoor dat u nergens omzien naar heeft; de service is goedkoop en u geniet snel van het nieuwe huis.

Hoe gaat een verhuis in zijn werk?

Uw verhuisdag wordt volledig geregeld zoals u zelf wilt. Daardoor ziet elke verhuisdag er anders uit. In grote lijnen doorloopt u tijdens het verhuisproces de volgende stappen:

Stap 1: op de afgesproken dag komen de verhuizers bij u langs in Brussel. Afhankelijk van de afspraken zullen zij uw inboedel inpakken of inladen.

Stap 2: Indien gewenst voeren zij in uw oude woning herstelwerkzaamheden uit. U kan hierbij denken aan het dichten van gaten in de muren, het verwijderen van vloeren of het repareren van elektronica. Zo kan uw oude woning leeg en bezemschoon opgeleverd worden.

Stap 3: Hierna vervoeren de verhuizers uw inboedel naar uw nieuwe woonadres.

Stap 4: De verhuizers beginnen met het uitladen en uitpakken van uw inboedel. Eventueel starten zij met het monteren van uw meubilair, zodat u zelf kan beginnen met uitpakken.

Internationaal verhuizen

Het verhuizen van Brussel naar een ander land is niet goedkoop, en vereist veel voorbereiding. Zo moet u bijvoorbeeld voor de internationale verhuis verschillende vergunningen aanvragen. Om het verhuizen wat te vergemakkelijken, hebben de verhuizers van menig verhuisfirma contact met internationale verhuisagenten. Daarnaast zullen onze professionals uw spullen op professionele wijze inpakken, zodat u deze kan laten verschepen. Wij adviseren u over de vergunningen die u nodig hebt bij een internationale verhuis. U moet in ieder geval bij de gemeente in Brussel bepaalde documenten aanvragen. Lees hier meer.

Verhuiswagen huren

Als u gaat verhuizen, dan kunt u ervoor kiezen om zelf al uw meubels te vervoeren. Er bestaat echter eveneens bij menig verhuisfirma de mogelijkheid om een verhuiswagen te huren. Door een verhuiswagen te verhuren verzekert u zich van een veilig vervoer, en weet u zeker dat u genoeg ruimte heeft voor het vervoeren van uw inboedel. Wilt u liever niet of kunt u zelf niet met een verhuiswagen rijden? Huur dan een verhuiswagen met chauffeur. Bijna al onze verhuizers uit Brussel kunnen de wagens besturen, en helpen u dan tevens met het tillen van de spullen. Voor een tijdelijke meubelbewaring betaalt u vaak geen verhuiskosten voor de wagen.

Laadvolume verhuiswagen: Opties: Brandstofkosten (50 km): Aantal verhuizers: Totaalprijs per uur*:
20 m³ Verhuiswagen met lift €25,- 1 €65,-
50 m³ Verhuiswagen met lift €25,- 1 €75,-
50 m³ Verhuiswagen met lift €25,- 3 €75,-

(*) – Dit zijn richtprijzen

Prijzen

Veel van onze klanten uit Brussel weten niet dat een verhuis helemaal niet zo duur is. Vaak is deze zelfs relatief goedkoop uit te voeren. De exacte prijzen voor het verhuizen hangen natuurlijk af van verschillende factoren. Denk bijvoorbeeld aan de huur van een verhuiswagen of verhuislift, of de noodzaak voor een tijdelijke opslagruimte. De prijzen van een verhuiswagen (20m³) per uur komen rond de €65,- en die van 50m³ €75,-. Per verhuizer dient u bovendien te rekenen op een bedrag rond de €30,- per uur. Vraag een verhuisfirma uit Brussel altijd naar hun prijzen en voorwaarden. Zo voorkomt u verrassingen achteraf.

Omvang verhuizing: Type vrachtwagen: Aantal kilometers: Aantal verhuizers: Ladderlift nodig: Aantal verhuisdozen: Gemiddelde kosten verhuisfirma:
Klein 19 m³ 20-55 2 Ja 60 €500,- tot €900,-
Middel 50 m³ 55-70 3 Nee 70 €700,- tot €1.100,-
Groot 70 m³ 55-70 4 Nee 80 €900,- tot €1.300,-

Kleine verhuizing

Zoals u weet is het mogelijk om bij de verhuisfirma uit de omgeving van Brussel uw grote (internationale) bedrijfsverhuis uit te besteden. Echter bent u ook voor een kleine verhuizing bij ons aan het juiste adres. Gaat het om een klein appartement in Brussel? Of gaat uw zoon of dochter uw woning verlaten? U kunt dan via onze verhuisservice goedkoop verhuizen. Dit scheelt u een hoop stress, aangezien u het sjouwen, inpakken en vullen van de verhuiswagen uitbesteedt aan professionals. De specialisten benutten indien nodig een verhuislift en zetten alle meubels op de gewenste plaats. Binnen mum van tijd zit u op uw nieuwe bank, op uw nieuwe adres.

internationaal verhuizen Brussel

Verhuis checklist

Voordat de dag van de verhuis is aangebroken dient u diverse zaken te hebben geregeld. Omdat wij begrijpen dat u vaak niet weet wat er allemaal moet gebeuren hebben onze experts uit Brussel een checklist opgesteld. Het is ten eerste belangrijk om bij de dienst bevolking uw adreswijziging door te geven. Deze zal vervolgens een groot aantal instanties hiervan verwittigen. U dient zelf ook nog enkele instanties van de verhuis op de hoogte te stellen zoals de bank, en organisaties waar u lid van bent. Een tweede stap is het verwittigen van de firma’s voor gas en elektra. Maak met nieuwe huurders goede afspraken over overname zodat u de noodzaak voor meubelbewaring voorkomt.

Meubelbewaring

Het is een mogelijkheid dat wanneer u gaat verhuizen, uw huidige woning eerder verkocht wordt dan dat het nieuwe pand is opgeleverd. Een oplossing is dan om uw inboedel in een meubelbewaring te plaatsen. Voor meubelbewaring in de regio Brussel bestaan er diverse opties. Zo is het mogelijk een grote zeecontainer te huren, die wij bij uw huis plaatsen, en weer afleveren bij het pand van meubelbewaring. Daarnaast is het tevens een optie om te kiezen voor een kleiner soort opslagruimte, waarin u alleen een deel van de inboedel plaatst. In deze opslagruimte zullen uw meubels veilig en droog bewaard worden.

Benieuwd naar de mogelijkheden en prijzen?

Vergelijk vrijblijvend offertes van verhuisfirma’s uit uw regio. Uw verhuis is bij ons in goede handen!

Bespaar op uw verhuis!
verhuiswagen huren Brussel

Verhuislift huren

Het huren van een verhuislift is mogelijk bij menig verhuisfirma. Een verhuislift (ook wel ladderlift of meubellift genoemd) is verkrijgbaar in diverse afmetingen. De hoogste verhuislift die u kunt huren is 29 meter, en draagt maximaal 250 kilo. Een dergelijke verhuislift biedt een uitkomst voor onder andere het verhuizen van een piano of ander zwaar meubilair. Bij de meeste verhuizers kunt u een ladderlift huren met en zonder bediening. Kiest u voor het huren van een verhuislift met bediening? Dan profiteert u bij de verhuis direct van de ervaring en kennis van een professioneel verhuizer. Wij garanderen dat elke meubellift die de verhuisfirma aanbiedt in Brussel regelmatig een onderhoud- en veiligheidscontrole krijgt.

verhuislift Brussel

Bediening ladderlift

Wie een ladderlift zonder besturing huurt, zal met behulp van een handleiding zelf de montage van de verhuislift moeten voltooien, en op basis hiervan ook de bediening moeten uitvinden. Onze professionals uit Brussel adviseren in ieder geval om steeds veiligheidsschoenen en hoofdbescherming te dragen bij het bedienen en laden of lossen van de ladderlift. Daarnaast dient u een veiligheidszone naast de ladderlift te creëren. Voor deze zone moet u minimaal 1.4 meter aan beide zijden overhouden. Loop daarnaast nooit onder de verhuislift door. Bij de bediening moet de bediener er bovendien op letten dat hij de vervoerde lasten overal kan volgen.

verhuisdozen inpakken Brussel

Verhuisdozen inpakken

Wist u dat het bij menig verhuisfirma uit Brussel tevens mogelijk is om gebruik te maken van een inpakservice? Kiest u voor de inpakservice? Dan zullen op de dag van de verhuizing een aantal verhuizers vroeg op de ochtend naar u toe komen om alles in te pakken, en deze daarna te vervoeren. Wilt u liever zelf de verhuisdozen inpakken? Dan dient u het werk af te ronden voor de dag van de verhuizing. Wanneer wij komen met een verhuislift om spullen te verhuizen of naar een opslagruimte te brengen kunnen wij niet wachten tot het inpakken afgerond is. Benieuwd naar de prijzen van een inpakservice? Vraag vrijblijvend offertes aan via het contactformulier op onze offertepagina.

kleine verhuizing Brussel

Demontage en montage

Bij het verhuizen zullen er een aantal meubelstukken bestaan die u op een eerste verdieping of binnenshuis in elkaar heeft gezet, en die niet door het trapgat of de buitendeur passen. In dergelijke gevallen is het noodzakelijk om het meubelstuk te demonteren, en in de nieuwe woning meer te monteren of een verhuislift te bestellen. Hebt u de meubels wel in elkaar gezet, maar geen idee hoe u deze vakkundig moet demonteren? De verhuizers die zich bij ons hebben aangesloten in Brussel helpen u graag. Dit betekent dat zij kasten en bedden snel en vakkundig kunnen demonteren, en vervolgens op locatie weer monteren. Ook handig bij een bedrijfsverhuis!

verhuismateriaal

Offertes aanvragen

Verhuismateriaal

Bij een verhuizing wordt gemiddeld heel veel materiaal gebruikt. Het grote voordeel van het inschakelen van een verhuisfirma uit Brussel, is dat zij over alle juiste materialen beschikken en dit voor u leveren. Wanneer u een beperkt budget hebt, is het echter ook mogelijk om zelf op een voordelige wijze verhuismateriaal aan te schaffen. U heeft een heleboel nodig, te beginnen bij de verhuisdozen. U kunt ervoor kiezen om deze zelf aan te schaffen. Verhuisdozen worden geregeld tweedehands verkocht of gratis weggegeven, waardoor u al een groot deel op de kosten bespaart. Een andere mogelijkheid is het bewaren van bananendozen, deze kunt u in de meeste supermarkten gratis meenemen. Met verhuisdozen alleen bent u er echter nog niet. Een professioneel bedrijf maakt gebruik van diverse materialen om uw inboedel zo veilig mogelijk te vervoeren. Denk aan verhuisdekens, bubbelplastic of speciale meubelhoezen. Ook dit zou u eventueel tweedehands kunnen aanschaffen. In plaats van bubbelplastic zou u ook krantenpapier kunnen gebruiken. Dit wordt door klanten in Brussel veel gebruikt bij het inpakken van servieswerk.

Zware meubels verhuizen

Bij enkele verhuisfirma’s uit Brussel is het mogelijk om verhuizers in te schakelen die enkel de zware stukken verplaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan stukken als wasmachine, servieskast en ander groot meubilair. De medewerkers uit ons netwerk zullen dergelijke grote of zware stukken verplaatsen en in de woning direct op de juiste plek neerzetten. Zo weet u zeker dat de meubels op een veilige manier worden vervoerd en neergezet, en voorkomt u mogelijke blessures aan rug en armen. Deze tilhulp service is zeer goedkoop. De prijs hangt af van het aantal stukken dat wij moeten verhuizen en de tijd die hiervoor nodig is.

Piano verhuizen

De verhuis van een piano is een lastige klus, omdat een piano meestal niet door een deuropening past, en gemakkelijk beschadigd. Wij raden daarom aan om altijd een erkende verhuisfirma op het gebied van pianoverhuizingen in te schakelen voor dit werk. Een expert zal altijd de piano inpakken in beschermend folie en eerst bij u langskomen om de mogelijkheden voor het verplaatsen van de vleugel of piano met u te bespreken. Ga zelf ook altijd eerst na welke opties er bestaan, zodat er altijd gekozen wordt voor de beste en meest veilige optie. Ook het vervoeren van de piano is eenvoudiger met ervaren verhuizers.

kunst verhuizen Brussel

Kunst verhuizen

Wat velen niet weten is dat het bij menig verhuisfirma uit ons netwerk ook mogelijk is om uw waardevolle kunst en/of antiek te verhuizen. De specialisten uit Brussel verpakken en transporteren uw kunst met uiterste zorg. Met speciale verpakkingsmaterialen en goed opgeleid personeel weet u zeker dat uw kunst in goede handen is. Eventueel adviseren de specialisten u nog over aanvullende verzekeringen. Alhoewel wij maar al te goed weten dat uw kunst en antiek onvervangbaar is. Ook is het mogelijk om eventueel uw kunst (tijdelijk) op te slaan in één van de beveiligde opslagruimten. Heeft u dus thuis waardevolle items en wilt u deze spullen mee verhuizen? Wij helpen u graag!

wasmachine verhuizen

Wasmachine verhuizen

Veel van onze klanten denken dat het vrijwel onmogelijk is om eigenhandig de wasmachine te verhuizen. Dit is echter onzin: een wasmachine is prima te verhuizen, mits u maar de juiste stappen volgt. De eerste belangrijke stap is het loskoppelen van de slangen en het laten leeglopen van de machine. Meestal zit onderaan de wasmachine een filterluik, waarlangs het water weg kan lopen. Vervolgens dient u de slangen omhoog vast te binden en de trommel te beveiligen met speciale trommelschroeven. Deze voorkomen dat de trommel onnodig gaat draaien tijdens het vervoer. Zet daarna de wasmachine op een steekkar en de klus is zo geklaard.

7 verhuistips voor een zorgeloos verhuis

Een verhuisdag is over het algemeen een stressvolle dag. Onderstaande verhuistips zijn afkomstig van professionele verhuizers uit Brussel. Houd deze verhuistips tijdens het verhuisproces in gedachten zodat uw verhuisdag met zo weinig mogelijk stress verloopt.

  • Tip 1. Start uw de planning van uw verhuisdag ver van tevoren. Maak een goede planning en begin al vroeg met inpakken, zodat dit op de dag zelf niet meer hoeft. Pak bijvoorbeeld zoveel mogelijk servies in zodat er nog net voldoende is voor dagelijks gebruik.
  • Tip 2. Krijgt u op uw verhuisdag hulp van familie en vrienden? Maak het iedereen dan gemakkelijk door alle verhuisdozen op kleur te labelen. Uw vrienden zullen misschien niet weten welke kamer u voor ogen heeft als uw slaap- of studeerkamer. Markeer de deuren van de betreffende kamers een kleur en geef de verhuisdozen deze zelfde kleur. Zo worden de verhuisdozen direct in de juiste kamer geplaatst, wat het uitpak proces een stuk eenvoudiger maakt.
  • Tip 3. Maak vooraf een planning met een checklist, zodat u er zeker van bent dat u op de dag zelf niets vergeet.
  • Tip 4. Meet van tevoren of uw meubilair allemaal via de deur of het trapgat naar binnen past. Dit scheelt enorm veel stress op de verhuisdag zelf. Zo weet u direct of u de meubels moet demonteren of dat u eventueel een verhuislift nodig heeft.
  • Tip 5. Bij het demonteren van uw meubilair blijven veel schroeven over. Bewaar deze in een plastic zakje en bevestig deze het liefst aan het meubel zelf. Voeg eventueel het gereedschap dat u hiervoor nodig heeft toe, zodat u direct kan starten met de montage van uw meubilair.
verhuizing Brussel

  • Tip 6. Regel een opvang voor uw kinderen en huisdieren. Zij lopen op uw verhuisdag alleen maar in de weg, en deze dag is ook voor hun al enorm stressvol. Zo hoeft u zich zelf geen zorgen te maken over uw kinderen of huisdieren en kan u zich focussen op de verhuisdag zelf.
  • Tip 7. U zult tijdens de verhuizing ongetwijfeld veel snoeren meeverhuizen. Snoeren van de TV, van de computer, de printer, opladers en ga zo maar door. Plak bij het inpakken een stuk tape om het snoer heen, en schrijf hierop waar de kabel voor is. Maak ook een foto van de snoeren in uw TV of computer, zodat u op het nieuwe adres kan zien waar alles hoort.
Bespaar op uw verhuis!
verhuiskosten Brussel

Bespaartips verhuis

Naast dat er bepaalde verhuiskosten bij de belasting aftrekbaar zijn, bestaan er nog vele andere manieren om op de verhuiskosten te besparen. Eén van de meest toegepaste en bekende bespaartips is het eigenhandig afhandelen van de verhuis. Hoe meer u zonder hulp doet, hoe minder u betaalt. Pak zelf de dozen in en uit, of vraag familie of deze met een grote auto een deel van de dozen wil overbrengen. Zo hoeft u een verhuiswagen voor veel minder uren te huren. Een tweede bespaartip is om in één keer al het benodigde inpakmateriaal en klusmateriaal aan te schaffen. Ook is het wijs om offertes van diverse verhuisfirma’s te vergelijken.

verhuisverzekering

Opslagcontainer huren

Heeft u tijdelijk een opslagruimte nodig voor een aantal meubels of uw complete inboedel? Door het huren van een opslagcontainer weet u zeker dat uw spullen droog én veilig staan. De opslagcontainer kunt u vervolgens bij een gespecialiseerd bedrijf stallen, of natuurlijk op uw eigen erf in Brussel. Ook tijdens een verbouwing biedt een opslagcontainer veel voordelen. Daar kunt u eventueel uw dure gereedschap stallen of u gebruikt de container als werkplaats/kantine. Mogelijkheden genoeg. Het is hoe dan ook verstandig dat u goed kijkt naar de maten. Hoe groter de container, hoe hoger de kosten. Vraag naar de kosten bij een verhuisfirma uit ons netwerk.

verhuis prijzen Brussel

Verhuisverzekering

Om de internationale verhuis soepel te laten verlopen adviseren wij om een verhuisverzekering af te sluiten. Een verhuisverzekering wordt altijd afgesloten voor de waarde van de goederen die u verhuist. Met een dergelijke verzekering weet u zeker dat u bij schade aan de meubels en andere inboedel hiervoor geld terugkrijgt. Een standaard inboedelverzekering dekt in de meeste gevallen niet de kosten voor schade door verhuizen. Een verhuisverzekering kan zowel bij de verhuisfirma als een verzekeraar worden afgesloten.

Verhuiskosten

Wie gaat verhuizen moet rekening houden met verschillende kosten. Bepaalde verhuiskosten zijn duidelijk zoals de huur van een verhuiswagen of ladderlift. Daarnaast komen er ook extra verhuiskosten voor onder meer het klussen, de aanschaf van verhuisdozen en de kosten voor eten en drinken op die dag. Omdat de overheid begrijpt dat een verhuis niet goedkoop is, zijn er een aantal aftrekbare verhuiskosten bij de aanschaf van een nieuwe woning. Dit zijn onder meer de schattingskosten van het huis, de notariskosten voor de akte van hypotheek, de bereidstellingsprovisie en de kosten voor het hypotheekadvies.

Verhuiskosten aftrekbaar?

Een verhuizing brengt altijd kosten met zich mee. In sommige gevallen is het mogelijk om een aantal van deze kosten fiscaal af te trekken. Bij een particuliere verhuizing kunnen er in principe geen directe verhuiskosten worden afgetrokken. Wel indirecte verhuiskosten, zoals taxatiekosten, notariskosten, kosten omtrent hypotheekadvies, etc. Moet u verhuizen voor uw nieuwe job? Dan is het natuurlijk mogelijk om uw werkgever om een verhuiskostenvergoeding te vragen. Bij een bedrijfsverhuizing is het echter wel mogelijk om een groot deel van de onkosten af te trekken. Heeft u een eenmanszaak, gevestigd op het adres van uw eigen woning? Dan kunt u een derde van de onkosten af trekken. Lees hier meer over de verschillende verhuiskosten.

Type klus/dienst: Gemiddelde prijs per uur: Gemiddelde prijs per uur:
Montageservice €30,- tot €40,- Monteren/demonteren van meubels
Inpakservice €30,- tot €40,- Spullen inpakken
Klusjes uitvoeren €30,- tot €40,- Reparatie en schilder werkzaamheden
Lift service €65,- Inzet en bediening van verhuislift
Piano verhuizen €200,- tot €350,- Met zorg en precisie de piano verhuizen (vaak inclusief verzekering)
Parkeervergunning €20,- tot €50,- Prijs varieert per gemeente
Meubelbewaring €125,- per maand Opslag van 25 m³

5 redenen om een verhuisfirma in te schakelen

  • Met dank aan de professionele hulp van de verhuizers uit ons netwerk kan u ontspannen verhuizen zonder stress
  • Doordat alle verhuizers beschikken over jarenlange ervaring weten zij als geen ander hoe u snel en efficiënt verhuist
  • U hoeft niet zelf het verhuismateriaal aan te schaffen, omdat het verhuisbedrijf uit Brussel hier over beschikt
  • Dankzij de extra ruimte van een gehuurde verhuiswagen hoeft er slechts één keer heen en weer gereden te worden. Dit scheelt brandstofkosten
  • Wanneer u uw inboedel laat vervoeren door een erkend verhuisbedrijf uit Brussel weet u zeker dat uw spullen goed verzekerd zijn

Vrijblijvend offertes vergelijken

Bent u benieuwd hoe goedkoop wij uw verhuis uit Brussel kunnen uitvoeren, inclusief de huur van een ladderlift? Vraag via de contactpagina verschillende offertes aan van verhuisfirma’s uit uw regio. Vergelijk deze op het aanbod, en kies een verhuisfirma die bij u past. Zit er geen geschikte aanbieding tussen? Geen probleem, het vergelijken van de diverse offertes is geheel vrijblijvend en kosteloos. Uw gegevens zijn veilig bij ons en worden louter gebruikt om uw vraag te beantwoorden. Wij helpen u graag verder en zien uw offerteaanvraag tegemoet!

verhuisfirma inschakelen Brussel