Zorgeloos en goedkoop verhuizen

U zoekt een verhuisfirma voor uw verhuis in of naar Vorst?

Gratis offertes aanvragen

Verhuisfirma Vorst

Gaat u binnenkort verhuizen maar heeft u nog geen idee waar u moet beginnen? Laat een verhuisfirma uit Vorst u helpen! Zo bent u verzekerd van een vlotte en voorspoedige verhuis! Maak gebruik van een montageservice zodat u ’s avonds direct naar bed kan of kies voor een klusjesservice, zodat u uw oude woning direct kunt opleveren.

Op deze pagina leest u meer over de verschillende goedkope diensten die goedkope verhuisbedrijven uit Vorst aanbieden. Zoals de ladderliftservice, internationale verhuizingen of het verhuizen van grote, zware meubelstukken. U krijgt hier een indicatie van de prijzen en leest meer over aftrekbare kosten. Wilt u besparen op de kosten? Vraag dan gratis en vrijblijvend prijsopgaven aan!

Professioneel en goedkoop

Kiest u voor een verhuisfirma uit ons netwerk in Vorst, dan profiteert u van de hulp van ervaren verhuizers, tegen lage prijzen. Professioneel verhuizen kan namelijk ook heel goedkoop gebeuren! Via onze service krijgt u inzicht in de prijzen van meerdere goedkope verhuisbedrijven. Kies voor de firma met het beste aanbod en verhuis zo goedkoop mogelijk! Deze service heeft een aantal belangrijke voordelen:

  • U krijgt een duidelijk inzicht in de kosten van meerdere goedkope bedrijven uit Vorst.
  • Kies daarna zelf voor een goedkoop bedrijf met het beste aanbod.
  • Bespaar zo tot wel 40% op de totale verhuiskosten!
  • Het vergelijken van goedkope bedrijven kost niets en is helemaal vrijblijvend!
verhuisfirma Vorst

Navigeer op deze pagina naar:

Wat doet een verhuisbedrijf?

Een verhuisbedrijf uit Vorst maakt uw verhuis een stuk gemakkelijker. Er zijn verschillende diensten waarvoor u een goedkoop verhuisbedrijf kunt inschakelen, waardoor u zelf bepaalt hoe uw verhuisdag eruit komt te zien. Zo heeft u zelf een grote invloed op de totale kosten. Wilt u ook zo vlot, goedkoop en gemakkelijk mogelijk verhuizen? Schakel dan een goedkope verhuisservice in voor:

  • het in- en uitpakken van verhuisdozen;
  • het (de)monteren van uw meubilair;
  • het transport van de inboedel;
  • een ladderliftservice;
  • kleine herstelwerkzaamheden of andere klusjes;
  • het verhuizen van uw piano, ijskast of wasmachine.
bedrijfsverhuis Vorst

Regel uw bedrijfsverhuis bij ons

Hulp bij verhuizen is zowel geschikt voor particulieren als bedrijven. Bij een bedrijfsverhuis spelen namelijk veel verschillende aspecten een rol. Zo moet de bedrijfsverhuis voor de medewerkers vlot en soepel verlopen, zodat u stilstand van het bedrijf zoveel mogelijk voorkomt. Een bedrijfsverhuis kunt u daarom ook in het weekend regelen. Zo kunt u doordeweeks uw werkzaamheden direct weer oppakken. Een bedrijfsverhuis bestaat uit verschillende onderdelen. Uiteraard uit het verhuizen van de inboedel, maar ook uit de inrichting van het nieuwe kantoorpand en het aansluiten van alle computers, telefoons en andere kabels. Bij een bedrijfsverhuis levert het verhuisbedrijf de materialen, zodat u deze niet zelf hoeft te regelen. Daarnaast is een tijdelijke opslag snel geregeld, zodat u oude kasten of ongebruikte bureaus niet in uw nieuwe bedrijfspand hoeft op te slaan.

goedkope verhuisservice Vorst

Verhuisservice voor particulieren

Uiteraard is er ook een verhuisservice beschikbaar voor particulieren. Een aantal populaire verhuisdiensten zijn de inpakservice, montageservice en lift service. Daarnaast is het voor particulieren mogelijk om gebruik te maken van professionele meubelbewaring of om piano’s of wasmachines te verhuizen. Veel inwoners uit Vorst denken dat een particuliere verhuis gemakkelijk te organiseren is. Toch komt er een hoop bij kijken en blijft de verhuisdag voor veel mensen een stressvolle gebeurtenis. Met de hulp van een verhuisbedrijf beperkt u deze stress tot een minimum. Uw verhuisdag verloopt voorspoedig en vlot, waardoor u zo snel mogelijk kunt genieten van uw nieuwe woning. Ook de verhuisservice voor senioren behoort tot de opties. Hierbij schenken de goedkope verhuisbedrijven extra aandacht aan details, zodat de overgang naar de nieuwe woning zo soepel mogelijk verloopt.

verhuisservice particulieren Vorst

Offertes aanvragen

Hoe gaat een verhuis in zijn werk?

Hoe de verhuis in Vorst eruit ziet, is uiteraard afhankelijk van het soort verhuisdienst die u inschakelt. Besteedt u de complete verhuisdag uit aan een verhuisfirma uit Vorst, dan verloopt de dag als volgt:

  • De verhuizers arriveren met alle verhuisdozen en andere materialen. In een korte tijd pakken zij uw inboedel in en labelen zij alle verhuisdozen.
  • De verhuishulp demonteert uw meubels en tilt de meubelstukken en verhuisdozen naar de vrachtwagen.
  • Eventueel voeren de verhuizers uit Vorst kleine herstelwerkzaamheden uit in de oude woning, zodat u deze direct kunt opleveren.
  • Eenmaal in de nieuwe woning tillen zij uw inboedel naar binnen en starten ze met uitpakken. Door de goede labels is het uitpakken in een mum van tijd gebeurd.

Senioren verhuisservice

Een senioren verhuisservice is een enorm waardevolle verhuisdienst in Vorst. Bij deze service neemt de verhuisfirma de volledige verhuis uit handen. Dat houdt in dat zij alle spullen in de oude woning inpakken en meenemen en dit op de nieuwe locatie weer uitpakken. Bij de inrichting van de nieuwe woning houdt de verhuizer rekening met de opstelling in de oude woning. Op deze manier wennen senioren sneller aan hun nieuwe woonplek en blijft stress zoveel mogelijk voorkomen.

Bij een senioren verhuizing is het ook aan te raden gebruik te maken van de klusjesservice. De verhuizer voert dan kleine herstelwerkzaamheden uit zodat u de oude woning direct kan opleveren.

Internationaal verhuizen

Het gebeurt steeds vaker dat inwoners van Vorst niet binnen België verhuizen, maar juist naar het buitenland vertrekken . Bij een internationale verhuizing komt veel meer kijken dan bij goedkope verhuizingen binnen België en er bestaan veel verschillende regels waar u rekening mee moet houden. Daarom is de inzet van een verhuisbedrijf ervaren in internationale verhuizingen onmisbaar. Zij helpen u met het verschepen van uw inboedel of bij het afsluiten van een verhuisverzekering. Met internationale verhuishulp verloopt uw buitenlandse verhuizing op rolletjes. Heeft u een internationale verhuis op de planning staan? Op belgium.be vindt u meer informatie over eventuele verblijfsdocumenten en andere zaken. Een aantal populaire bestemmingen zijn:

Prijzen verhuisfirma

De prijzen van de verhuisfirma zijn uiteraard volledig afhankelijk van welke verhuisdienst u inschakelt en het formaat van uw verhuizing. Kleine verhuizingen zijn relatief goedkoop uit te voeren. Bij goedkope verhuizingen liggen de prijzen gemiddeld tussen de €500,- en €900,-. Hierbij gaat het om de inzet van twee verhuizers, een kleine vrachtwagen van ongeveer 19m³ en een reisafstand van maximaal 55 kilometer. Grote verhuizingen zijn duurder: gemiddeld liggen de kosten dan tussen de €900,- en €1.300,-. In dit geval gaat het om een afstand van meer dan 55 kilometer, 3 verhuizers en een wagen van ongeveer 70m³. In de tabel hieronder vindt u ook een indicatie van de verhuiskosten van een gemiddelde verhuis.

Tabel: verhuisfirma prijs

Omvang verhuizing: Type vrachtwagen: Aantal kilometers: Aantal verhuizers: Ladderlift nodig: Aantal verhuisdozen: Gemiddelde prijzen verhuisfirma*:
Klein 19 m³ 20-55 2 Ja 60 €500,- tot €900,-
Middel 50 m³ 55-70 3 Nee 70 €700,- tot €1.100,-
Groot 70 m³ 55-70 4 Nee 80 €900,- tot €1.300,-

(*) – Let op: dit zijn gemiddelde prijzen.

Benieuwd naar de prijzen en mogelijkheden?

Vergelijk vrijblijvend offertes van verhuisfirma’s uit uw regio. Uw verhuis is bij ons in goede handen!

Bespaar op uw verhuis!

Verhuis checklist

Wie gaat verhuizen moet rekening houden met vele zaken. Zo is het nodig om bepaalde organisaties van uw adreswijziging op de hoogte te stellen, en is ook contact met de net- en waterbeheerder noodzakelijk. Om te voorkomen dat u tijdens het verhuizen zaken vergeet, is het raadzaam om gebruik te maken van een verhuis checklist. Een dergelijke checklist is bij vrijwel elke verhuisfirma in Vorst verkrijgbaar. Met een checklist zorgt u ervoor dat uw woning- of bedrijfsverhuis op rolletjes verloopt, en weet u zeker dat aan het einde van de verhuisdag al het belangrijke werk gedaan is. Zo vind u op vlaanderen.be informatie over alle zaken die bij verhuizingen geregeld moeten worden.

Verhuiswagen huren

Het huren van een ladderlift of verhuiswagen is een populaire optie bij veel inwoners van Vorst. Het huren van een verhuiswagen moet over het algemeen inclusief bestuurder, vanwege de afmeting van de wagen. Enkel wanneer de verhuisauto een inhoud heeft van minder dan 20m3 is het toegestaan om deze zelf te besturen. Doordat er een verhuizer met de verhuiswagen meekomt, krijgt u echter ook direct hulp bij het laden en lossen van de spullen. Bij professionele verhuizers kunt u goedkoop een verhuiswagen aanvragen. De wagens variëren in de afmetingen van de opslagruimte, waardoor ook de huurprijs varieert. Voor 20 m³ liggen de kosten rond de €65,- per uur en voor 50 m³ betaalt u ongeveer €75,- per uur.

Tabel: kosten verhuiswagen huren, inclusief verhuizers

Laadvolume verhuiswagen: Opties verhuiswagen: Brandstofkosten (50 km): Aantal verhuizers: Totaalprijs per uur*:
20 m³ Met lift €25,- 1 €65,-
50 m³ Met lift €25,- 1 €75,-
50 m³ Met lift €25,- 3 €135,-

(*) – Dit zijn richtprijzen. Vraag gratis en vrijblijvend offertes aan en ontdek de exacte kosten.

verhuiswagen met chauffeur Vorst

Verhuislift huren

Verhuist u van of naar een appartement? Overweeg dan zeker de inzet van een ladderlift en ladderliftservice. Een verhuislift maakt het mogelijk uw spullen via het raam naar buiten te tillen. De ladderlift brengt het daarna naar beneden. Schakel naast de verhuislift ook een ladderliftservice in om te profiteren van professionele verhuishulp. De verhuizer in kwestie houdt dan onder andere rekening met het maximale draagvermogen en de hellingsgraad van de ladderlift.

Lift service

Als u de hulp van een ladderlift overweegt, dan is een lift service zeker aan te raden. Een ladderliftservice houdt in dat u een verhuislift inclusief verhuizer inhuurt. Zo profiteert u bij een lift service van een professionele verhuishulp. Bovendien bent u met de ladderliftservice gegarandeerd dat uw spullen veilig via de verhuislift naar beneden worden gebracht.

ladderlift huren Vorst

Wat kost een ladderlift huren?

Een verhuislift inclusief lift service schakelt u al in vanaf €65,- per uur. Hierbij maakt u gebruik van een relatief eenvoudige ladderlift van ongeveer 13 meter. Deze verhuislift moet vaak ter plaatse nog in elkaar gezet worden. De kosten voor de verhuishulp én het gebruik. Kiest u voor een duurdere, hogere of sterkere verhuislift dan lopen de kosten uiteraard op. Bijvoorbeeld als u kiest voor een hydraulische ladderlift van 23 meter hoog.

Bediening ladderlift

Het is mogelijk om zelf de ladderlift of meubellift te bedienen, maar dit lijkt vaak makkelijker dan het is. Hoewel de bediening van de ladderlift relatief eenvoudig is, moet u ook rekening houden met de hellingsgraad en het maximaal toelaatbare gewicht van het plateau van de ladderlift. Schakelt u een lift service in? Dan weet u zeker dat uw spullen veilig via de verhuislift naar beneden gebracht worden.

meubelbewaring bij verhuisbedrijf

Meubelbewaring

In een aantal gevallen is het een optie dat het verhuizen niet helemaal naar wens verloopt. U verkoopt bijvoorbeeld de oude woning eerder dan dat het nieuwe pand wordt opgeleverd, of moet nog een paar dagen wachten op klussers. In dat geval is het nodig om gebruik te maken van een tijdelijke opslagruimte voor meubelbewaring. De meeste goedkope verhuisbedrijven bieden deze meubelbewaring aan tegen scherpe prijzen. Er zijn opslagruimtes te huur van verschillende afmetingen. Heeft u geen grote meubels die u wilt opslaan, dan heeft u misschien wel voldoende aan een opslagruimte van maximaal 5 m³. Hoe groter de opslagruimte, des te hoger de kosten.

demontage en montage van meubels verhuishulp

Demontage en montage van meubels

Bij verhuizingen met zware meubels is het soms nodig om de stukken te demonteren. Onder andere 1- en 2-persoonsbedden moeten uit elkaar worden gehaald, evenals kasten met meerdere deuren. Hebt u geen idee hoe u de stukken moet demonteren, of bent u bang dat u deze beschadigt tijdens het werk? Schakel dan verhuishulp in bij een erkend verhuisfirma uit ons netwerk in Vorst. De verhuizers zijn u graag van dienst met een montageservice. Zij demonteren en monteren de door u aangewezen meubelstukken. De kosten voor de montageservice liggen ongeveer rond de €30,- tot €40,- per uur, en zijn dus afhankelijk van de tijd die de verhuizers hieraan kwijt zijn.

Zware meubels verhuizen

Wilt u goedkoop verhuizen, maar voorkomen dat u een rugblessure oploopt door al het zware tillen? Overweeg dan om specialisten in te schakelen voor alleen dat deel van het werk dat u te zwaar vindt. Het is hierbij wel noodzakelijk om op voorhand aan te geven waar u de verhuizers voor nodig heeft. Onder zware stukken vallen onder andere de koelkast, wasmachine, het fornuis, de eettafel, (boeken)kasten, banken en bedden. De professionals van een verhuisfirma in Vorst kunnen deze zware meubels snel en vakkundig verhuizen, zonder ze te beschadigen. Desgewenst nemen de specialisten een ladderlift mee om het zware werk mee te verzetten.

Piano verhuizen

Overweegt u om eigenhandig de verhuis uit te voeren, maar wilt u uw piano niet beschadigen? Overweeg dan om een verhuisfirma in te zetten voor het verhuizen van de piano. Dit betekent dat er een gespecialiseerd vakman bij u langskomt om de mogelijkheden voor het demonteren van de vleugel met u te bespreken en om te kijken naar de opties voor verplaatsing. Wilt u volledig zeker zijn van een volledig vervoer? Overweeg dan om de piano in te pakken met een speciaal beschermingsfolie. Een laag van 4 centimeter zorgt ervoor dat beschadigingen aan het oppervlak niet mogelijk zijn en dat uw piano veilig naar het nieuwe onderkomen overkomt.

kunst verhuizen Vorst

Kunst verhuizen

Diverse verhuisfirma’s uit ons netwerk bieden ook de dienst aan om uw kunst of verzameling te verhuizen. Dit is een specialistische klus. Uw waardevolle kunst- en/of antiekcollectie mag immers nooit beschadigen. De specialisten besteden dus extra zorg aan het inpakproces, met speciale verpakkingsmiddelen. Zo weet u zeker dat u kunst onbeschadigd wordt vervoerd. De specialisten uit ons netwerk informeren u daarnaast over de eventuele benodigde verzekeringen. Bij het verhuizen van onvervangbaar kunst of een bijzondere verzameling is het belangrijk dat u geen enkel risico neemt. Schakel dus vakmensen in via ons netwerk. Vraag kosteloos en vrijblijvend offertes aan en ontdek de kosten en mogelijkheden.

wasmachine verhuizen door verhuizer

Wasmachine verhuizen

Een wasmachine is een log apparaat, waardoor de verhuizingen voor veel inwoners van Vorst een flinke uitdaging vormt. Het verhuizen van de wasmachine vereist dan ook een goede voorbereiding. Koppel de machine een paar dagen voor de werkelijke verhuisdag al los en laat hem compleet leeglopen. Zo voorkomt u lekkages tijdens de verhuis. Zet de trommel vast met zogeheten trommelklemmen om beschadigingen te voorkomen en maak gebruik van een tilhulp om de wasmachine de trap af te tillen. Ziet u dit niet zitten, schakel dan zeker professionele verhuishulp in. Zij verhuizen uw wasmachine in korte tijd en beschikken over de juiste materialen om deze veilig op de plek van bestemming te krijgen.

Op zoek naar een professionele verhuisservice in Vorst?

Maak gratis en vrijblijvend gebruik van ons netwerk en vergelijk verhuizers uit de regio!

Offertes aanvragen
verhuisdozen inpakken verhuisdienst

Verhuisdozen inpakken

Eén van de klussen die volgens inwoners uit Vorst bij een verhuis de meeste tijd in beslag neemt, is het inpakken van de verhuisdozen. Het inpakken van de verhuisdozen vraag niet alleen tijd, maar ook organisatie. Hebt u er geen behoefte aan om dit zelf uit te voeren, of bent u de coördinator van een bedrijfsverhuis en wil u dit overdragen aan een ander? Overweeg dan om een verhuisfirma met inpakservice in te schakelen. De verhuizers handelen het werk tijdens deze inpakservice snel en vakkundig af en tillen de verhuisdozen op de nieuwe locatie naar de juiste plek. Bij de meeste verhuisfirma’s kunt u verhuisdozen in alle maten en soorten kopen of huren. De meeste bedrijven werken met een staffelkorting, kortom: hoe meer u er tegelijk koopt, hoe lager de verhuiskosten.

Verhuismateriaal

Een verhuisfirma uit Vorst maakt gebruik van verschillende soorten verhuismateriaal. Allereerst is er natuurlijk verhuismateriaal op het gebied van bescherming. Dit materiaal zorgt ervoor dat uw spullen heelhuids en zonder beschadigingen op de plaats van bestemming in Vorst aankomen. Denk hierbij aan verhuisdekens, noppenfolie en piepschuimvlokken. De beschermde spullen moeten uiteraard ook vervoerd worden en dit wordt gedaan in verhuisdozen. U hebt de keuze uit verschillende soorten dozen, waaronder extra stevige dozen voor bijvoorbeeld boeken. U heeft het volgende verhuismateriaal nodig:

  • Stevige verhuisdozen.
  • Tape om de dozen dicht te plakken.
  • Verpakkingsmateriaal voor glazen, borden en andere breekbare spullen.
  • Spanbanden om de verhuisdozen goed vast te zetten.
  • Etiketten om de dozen te labelen.
  • Hoezen voor de bank en het matras.
goedkope opslagcontainer

Opslagcontainer huren

U zoekt een praktische opslagcontainer? Het huren van een verhuiscontainer is ideaal als u (tijdelijk) extra opslagruimte nodig heeft. Bijvoorbeeld als u uw huidige kantoor of woning al moet verlaten, maar nog niet de mogelijkheid heeft om de inboedel in het nieuwe pand te plaatsen. Zo blijven uw spullen droog én veilig en heeft u alle tijd om eerst het nieuwe pand te verbouwen of af te werken. U kunt de opslagcontainer stallen bij een gespecialiseerd bedrijf. Toch kiest men er ook steeds vaker voor om een opslagcontainer op het erf te laten plaatsen. Zo kunt u de droge en beveiligde ruimte zelf benutten als bijvoorbeeld kantine of werkplaats.

kleine verhuis Vorst

Kleine verhuis

Heeft u binnenkort een kleine verhuis op het programma staan? Ook dan is de inzet van een verhuisbedrijf enorm waardevol. Zo hoeft u zelf niet met een aanhangwagen heen en weer te rijden. Daarnaast hoeft u, en uw vrienden en familie, uw weekend niet op te offeren voor een stressvolle verhuisdag. Doordat het om een kleine verhuizing gaat, zijn de tarieven erg gunstig. Gaat het om een appartement? Geen probleem, met een verhuislift hebben we uw meubels binnen mum van tijd in de verhuiswagen. Ook bijzondere spullen, zoals bijvoorbeeld een piano of prachtige schilderijen, vervoeren de verhuizers schadeloos en met aandacht. U heeft dan extra tijd voor alle administratieve zaken die bij een verhuizing horen.

7 verhuistips voor een zorgeloos verhuis

Bent u op zoek naar verhuistips? Als u onderstaande verhuistips in acht neemt dan scheelt u dit een hoop tijd en stress. Zo weet u zeker dat u tijdens het verhuizen naar Vorst geen zorgen hebt.

  • Tip 1. De allereerste van de verhuistips: voor een zorgeloze verhuis is het belangrijk om goed te plannen. Houd tijdens de planning rekening met de periode waarin u verhuist. Hebt u een weekend de tijd of een hele week? Zo voorkomt u dat u in tijdnood komt te zitten.
  • Tip 2. Controleer de toegankelijkheid van uw nieuwe huis in Vorst. Zijn alle deuren, trappen en eventueel ramen breed genoeg? Moet u een verhuislift regelen of is er al een lift aanwezig? En moet u een parkeerplaats reserveren bij de gemeente of is dit niet nodig?
  • Tip 3. Als u gaat verhuizen dan is het verstandig om van het moment gebruik te maken om een grote kuis te houden. U kunt spullen die u niet meer gebruikt weggeven of verkopen zodat u deze niet meer mee hoeft te verhuizen naar uw nieuwe huis in Vorst.
  • Tip 4. Bij de verhuistips hoort ook aandacht voor de administratieve kant. Informeer uw bank, arts en werkgever over uw nieuwe adres. Schrijf de kinderen in op een nieuwe school. Ga langs de gemeente om u in te schrijven en activeer de verhuisdienst van Bpost zodat uw post naar uw nieuwe huis wordt doorgestuurd.
zorgeloze en goedkope verhuizingen
  • Tip 5. Dit is één van de verhuistips waar mensen vaak niet aan denken: laat water uit de tuinslang lopen en olie of benzine uit tuingereedschap om vlekken te voorkomen. Haal bovendien de stekkers uit diepvriezen en koelkasten zodat deze voldoende tijd hebben om te drogen.
  • Tip 6. Besteed voldoende aandacht aan het inpakken, hier kunt u een hoop tijd mee besparen op de dag van de verhuis zelf. Pak breekbare spullen individueel en met extra verhuismateriaal in. Gebruik stevige verhuisdozen en leg zware spullen onderin en lichtere bovenin. Schrijf op elke doos aan wat erin zit en in welke ruimte deze thuis hoort.
  • Tip 7. Wilt u helemaal zonder zorgen verhuizen? Schakel dan een verhuisfirma uit Vorst in zodat u zich nergens druk over hoeft te maken.
Bespaar op uw verhuis!

Verhuisverzekering

Bij menig verhuisfirma is het mogelijk om een standaard verhuisverzekering af te sluiten. Een dergelijke verhuisverzekering biedt een minimale waarborg, zoals wordt voorgeschreven door de Belgische Kamer der Verhuizers. Wilt u meer beveiliging voor uw inboedel? Sluit dan een allrisk verhuisverzekering af bij uw verzekeraar, bijvoorbeeld voor een internationale verhuizing. Is het nodig om uw meubels tijdelijk in een opslagruimte te stallen? Voor meubelbewaring is de verhuisverzekering niet van toepassing. Wel geldt in dat geval de verplichte brandverzekering. Bent u benieuwd wat de verhuisverzekering kost of wilt u meer weten over de hoogte van deze verhuisverzekering, vraag dan gratis prijsopgaven aan.

Verhuiskosten

De hoogte van de verhuiskosten is totaal afhankelijk van de verhuisdienst die u inschakelt. Het inhuren van een verhuizer voor de montageservice, inpakservice of klusjesservice kost ongeveer €30,- tot €40,- per uur. Maar wilt u gebruik maken van een ladderliftservice? Hiervoor liggen de kosten rond de €65,- per uur. Voor de verhuis van een piano betaalt u ongeveer €200,- tot €350,- en een parkeervergunning kost gemiddeld €20,- tot €50,- afhankelijk van uw gemeente. Wilt u graag een duidelijk prijsoverzicht van een verhuisdienst, vraag dan kosteloos en helemaal vrijblijvend meerdere offertes aan.

Tabel: verhuiskosten per dienst

Soort verhuisdienst: Gemiddelde prijs*: Omschrijving van de verhuisdienst:
Montageservice €30,- tot €40,- per uur Monteren/demonteren van meubels
Inpakservice €30,- tot €40,- per uur Spullen inpakken
Klusjes uitvoeren €30,- tot €40,- per uur Reparatie en schilder werkzaamheden
Lift service €65,- per uur Inzet en bediening van verhuislift
Piano verhuizen €200,- tot €350,- per piano Met zorg en precisie de piano verhuizen (vaak inclusief verzekering)
Parkeervergunning €20,- tot €50,- per vergunning Prijs varieert per gemeente
Meubelbewaring €125,- per maand Opslag van 25 m³

(*) – Let op: dit zijn gemiddelde prijzen.

Onderdelen van de verhuisservice

Er zijn verschillende verhuisdiensten die u kunt inschakelen voor een zorgeloze verhuis. U bepaalt zelf van welke verhuisdienst u gebruik wilt maken. Schakel bijvoorbeeld een verhuizer in voor het monteren of inpakken van uw inboedel. Of laat uw oude woning netjes en verzorgd achter voor de nieuwe bewoner met behulp van de klusjes service. Hieronder staan een aantal populaire verhuisdiensten in Vorst voor u op een rijtje.

  • De montageservice is voor iedereen die niet zelf zijn of haar meubilair wil of kan (de)monteren.
  • Een inpakservice scheelt u veel tijd en zorgt voor minimale inspanning tijdens verhuizingen.
  • Laat kleine klusjes uitvoeren door een verhuizer uit Vorst, zodat u uw oude woning direct netjes kunt opleveren.
  • Maak gebruik van een ladderlift met liftservice zodat u niet de complete inboedel via de trap naar beneden of naar boven hoeft te tillen.

  • Bescherm uw piano door het instrument professioneel te laten verhuizen.
  • Vraag tijdig een parkeervergunning aan voor uw verhuis. Als de verhuiswagen dichtbij uw oude of nieuwe woning kan staan verloopt de verhuis voorspoedig en vlot.
  • Sla overbodig geworden meubels op via de meubelbewaring van uw verhuisfirma in Vorst.
goedkope verhuizers

Tips om te besparen op de verhuiskosten

Er wordt vaak gedacht dat de verhuiskosten met de inzet van een verhuisfirma erg hoog zijn. Dit is natuurlijk niet het geval: zelfs met professionele verhuishulp kunt u goedkoop verhuizen. Er zijn namelijk een aantal manieren om te besparen op de kosten. Allereerst is het verstandig om meerdere verhuizers met elkaar te vergelijken. Zo kiest u gemakkelijk voor de verhuizer met het beste aanbod. Door daarna zelf ook uw handen uit de mouwen te steken bespaart u de verhuishulp veel tijd. Pak bijvoorbeeld zelf in en laat de verhuizers de dozen tillen en vervoeren. Zo profiteert u van vakmanschap tegen een lage prijs! Verhuis, als het even mogelijk is, op een doordeweekse dag. Dit is stukken goedkoper dan in het weekend.

verhuiskosten Vorst

Verhuiskosten aftrekbaar?

Gaat u binnenkort verhuizen? Dan krijgt u te maken met allerlei extra kosten voor uw nieuwe woning en hypotheek. Ook is het verhuizen zelf niet geheel kosteloos. Het is dus handig als u weet of de belasting van verhuiskosten fiscaal aftrekbaar is. Het is allereerst belangrijk om onderscheid te maken tussen een bedrijfsverhuis en een reguliere verhuizing van een particulier. Om meteen tot de kern te komen: bij een particuliere verhuizing is het niet mogelijk om de verhuiskosten af te trekken. Bij een onderneming is dat wel het geval. U kunt dan het merendeel van de kosten fiscaal aftrekken. Informeer bij de belastingdienst naar de voorwaarden.

5 redenen om een verhuisfirma in te schakelen

Verhuizingen in Vorst worden geregeld zelf uitgevoerd met behulp van vrienden en familie. Het inschakelen van een verhuisfirma heeft echter een aantal belangrijke voordelen:

  • De capaciteit van een verhuisbedrijf is één van de vele voordelen. Hoe groot of klein uw inboedel ook is, een verhuisfirma uit Vorst beschikt altijd over de juiste verhuiswagen. Zo hoeft u maar één keer heen en weer te rijden en bespaart u tijd en geld.
  • Het verhuismateriaal is tegen een lage prijs te huur bij de verhuisfirma. Zo hoeft u hier zelf niet om te denken en blijft u niet zitten met het afval!
  • Het inschakelen van een verhuisfirma uit Vorst scheelt u veel tijd en stress. De verhuisfirma neemt stressvolle taken uit handen, zoals het in- en uitpakken van de inboedel of het monteren van uw meubels.
  • Veel verhuisfirma’s bieden een scherpe verhuisverzekering aan, waardoor uw spullen tijdens de verhuis goed verzekerd zijn tegen schade.
  • Uw verhuizing verloopt vlekkeloos en is vaak al binnen één werkdag volledig afgerond. Zo kunt u direct genieten van uw nieuwe woning in Vorst.

Goedkoop verhuizen? Vrijblijvende offertes vergelijken

Wilt u ook besparen op de verhuiskosten? Dit doet u gemakkelijk met het vergelijken van verhuisbedrijven. Vul het formulier op de offertepagina in en u ontvangt zo snel mogelijk gratis offertes. Vergelijk deze, geheel vrijblijvend, op basis van prijs en aanbod en kies zo voor het verhuisbedrijf dat het beste bij u past. Zo bent u altijd verzekerd van de beste verhuisdienst voor de laagste prijzen! Heeft u hulp nodig bij een verhuis van senioren? Of bent u op zoek naar een verhuisbedrijf gespecialiseerd in internationale verhuizingen? Ook voor een particuliere- of bedrijfsverhuis is een professionele verhuishulp enorm waardevol. Vul daarom vandaag nog het offerteformulier in en start met vergelijken!

verhuisfirma inschakelen Vorst